»Zvočno uglaševanje, skupno vokaliziranje ali t. i. 'komunikativna muzikalnost' je pomemben del stika in komunikacije med dojenčkom in odraslim.«
»Vrhunskost nam priznavajo na festivalih, saj stremimo k dovršeni zvočni podobi.«
»Kdo jih ustvarja najbolj kreativno in kako? Jih bo umetna inteligenca ustvarjala bolje? Vrhunska zvočna produkcija je lahko tudi igra, radijska igra. Kdaj avdioigra postane dokument časa in kdaj avdioprodukcija dokumentarec? Vse več ljudi ustvarja zvočne vsebine, vse več jih posluša podkaste. Kaj sploh še ostane radiu? Navdih?«
»Zgodba skladateljeve globoke ustvarjalne in življenjske krize ob pisanju svoje zadnje, desete simfonije, pa je Likarja navdihovala in razpirala možnosti za ustvarjanje zvočnega sveta.«
»To je zahtevalo posebno zvočno sliko, ki jo je genialno ustvarila in oblikovala Mateja Starič, s katero sva že od začetka skupaj ustvarjali glasovni koncept igre.«
»Lahko bi šli večkrat z njimi na potovanje tudi odrasli, še posebno takrat, ko dan prekrije trapasta sivina ... Menim, da mikavnost radijskih zvočnih pravljic v poplavi sodobnih medijev ni zbledela, jih pa moramo negovati in predvsem pripovedovati!«
»V seštevku različnih diskurzov – od strokovnega do poetičnega, na terenu zajetih in komponiranih zvočnih krajin, avtorice raziskujejo odnos med človeško kulturo in nečloveškimi vrstami, odnos, ki ga v številnih dognanjih lahko neposredno prenesemo tudi na katerega koli družbeno pogojenega Drugega. Ta odnos premišljajo tudi na ravni forme: v odmiku od besede namenjajo posebno pozornost raziskavi senzoričnega jezika, fizične izkušnje, ki jo piše zvok in tudi sama zvočnost besede.«
»Najstarejši zvočni identifikator Radia Slovenija je kukavica.«
»ZDA so takrat Kubo obtožile 'zvočnih napadov'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju